    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Idiotyczny standard gniazdka 230V
    <rgjeb5$1h4rq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5f2d64a2$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 7 Aug 2020 18:53:20 +0200

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > Zresztą różnorakie urządzenia bateryjne też mogłyby mieć podtrzymanie
    > na czas wymiany baterii. Prawie żadne nie ma.

    Telefony Nokii miały. Spotkałem się też z ciekawym przypadkiem zegarka
    wbudowanego w urządzenie (termostat ogrzewania). Po wyczerpaniu baterii
    zegarek się *zatrzymał*, zupełnie jakny był na trybikach, nie na krzemie.
    Po włożeniu nowych baterii ruszył jak gdyby nigdy nic, trzeba bo było
    tylko troche popchnąć do przodu. Ktoś po prostu użył pamięci flash,
    która tam pamiętała również wiele innych ustawień.

    --
    Jarek