    From: "rosak" <...@...w>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ile kosztuje monitoring?
    Date: Mon, 5 Jan 2009 13:33:50 +0100

    Dobra, dzięki Wam już wiem coś więcej.
    Sprecyzuję więc teraz wymagania, choć nie wiem do końca czy w ogóle się za
    to wezmę ponieważ dla klienta cena całości powyżej 1,5kpln jest już
    zaporowa. Ma to być monitoring małego sklepu, tylko dzienny, z podglądem na
    żywo (w biurze na zapleczu) ale też zapisem. Podgląd zdalny przez internet
    niekonieczny. Jakość zapisywanego obrazu ma wystarczyć do zidentyfikowania
    'nieuczciwego' klienta bądź pracownika.
    Rzeczywiście komputer nie jest tu konieczny, nie wiedziałem że rejestratory
    są już tak tanie, na allegro widzę AVC763 nawet za 380zł, do tego twardy
    dysk 500GB za jakieś 280zł i TV (całość wychodzi w sumie podobnie co
    komputer z systemem ale dużo mniej z tym problemów). A propos dysku- ile
    godzin materiału w MPEG-4 na to wejdzie z 4 kamer? zapis oczywiście tylko po
    detekcji ruchu. Największy problem jest więc z kamerami. Jakie minimalne
    parametry są tutaj konieczne, i dlaczego? Czy da się stworzyć taki
    monitoring na najtańszych mini-kamerach płytkowych? Przypominam że chodzi
    przede wszystkim o jak najmniejsze koszty. Co do okablowania- pójdzie po
    ścianach, w korytkach, nie wiem tylko czy zamiast BNC można zastosować
    skrętkę, wyszłoby to dużo taniej.
    Lokalizacja- Bielsko-Biała.
    --
    rosak