  • Data: 2012-04-25 16:13:58
    Temat: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Apr 2012 15:25:00 +0200, Artur Maśląg wrote:

    > Ja wiem, że różne bzdury można usłyszeć/przeczytać, ale w to wierzyć ;)

    W którymś z cytowanych artykułów coś tam przebąkują żeby nie była to kara
    za wykroczenia, a administracyjna nakładana na właściciela.

    Jeżeli przepchną to w taki sposób, to tak by to wyglądało.

    Podobnie działa to w przypadku jakiś tam stref parkowania, gdzie nie
    kierujący dostaje mandat, a właściciel pojazdu opłatę administracyjną -
    normalna faktura do zapłacenia.

    Jak się udało na parkingach, to jak dobrze pokombinują to może i się uda z
    fotoradarem?