  • Data: 2012-04-26 12:44:33
    Temat: Re: Inicjatywa przeciwko fotoradarom
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    z <z...@g...pl> napisał(a):

    > Jest jeszcze gorzej. Gdyby lepiej pokierować pieniądze obecnie wydawana
    > na nowotwory (doszkalanie lekarzy pierwszego kontaktu, profilaktykę...)
    > to można uratować kilka tys. ludzi rocznie.
    > (Nie pamiętam dokładnie tvny robiły skrupulatny reportaż)
    > Tak jest zabetonowana służba zdrowia - błędy systemowe.
    >
    > To już nawet gadać się nie chce o fotoradarach, autostradach...

    Bo może trzeba w takiej sytuacji brać sprawy we własne ręce. Od
    kilkudziesięciu lat badają wpływ aspiryny na zdrowie człowieka. Już im wyszło
    że w grupie podwyższonego ryzyka na zachorowanie na raka jelita grubego
    zmniejsza liczbę zachorowań o połowę. To w tej chwili jeden z nowotworów co
    zabija najwięcej ludzi. 10 lat to badali w Anglii. W USA są pewni że też
    zabezpiecza przed rakiem piersi u kobiet. Łykam Acard. Tanie, bez recepty i
    akurat dawka taka jak potrzeba. Może uda mi się wykitować ze starości.