  • Data: 2021-05-21 09:07:29
    Temat: Re: InspectAR
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/05/2021 07:47, Ghost wrote:
    > On 20/05/2021 22:52, Ghost wrote:
    >> opatronk
    > Ręce opadają

    Ojej, miałem nadzieję że to coś z gatunku:

    "Szanowni rozmówcy, nie mam czasu niestety napisać dlaczego uważam
    inaczej, bo mleko mi kipi, przepraszam".

    > czego nie napisałem to marnowanie czasu oraz urąga mi intelektualnie.

    Obawiam się że napisałeś w tym wątku kilka postów i ani jeden z nich nie
    jest "intelektualny" ponieważ nie zawiera argumentacji. Jakiejkolwiek.
    Po prostu potrzebujesz przytulenia, razem z linkiem. Nie przytulam
    linków, wiec tego nie zrobie.

    PS. Obejrzałem pozostałe filmy. Nie ma w nich *NIC* więcej. To tylko
    kiepskie rysowanie gerberów na obrazkach z popsutym GUI. 99% tej
    funkcjonalności dostaniesz w dowolnym board view. Do czasu aż pojawi się
    HUD do mikroskopu, to tylko taki fancy boardview bazujacy na chwilowej
    popularności wszelakich AI. Przeczytałem też sporo wyrazów i zdań na ich
    stronie. Nie widzę nic ponad.