  • Data: 2020-06-24 18:29:26
    Temat: Re: Inteligentne kamery security, w czym wybierać.
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.06.2020 23:32, Marek wrote:
    .
    > Generalnie ciekawi mnie czy jest jakos bardziej inteligentnie gdzieś
    > zrobione rozpoznawanie człowieka. Bo to co jest w tych kamerach to
    > ewidentnie oparte jest na zmianach obrazu, bez analizy "bio".

    Na pewno jest, ale nie potrafię nic konkretnego powiedzieć na ten temat
    i podejrzewam, że większość naszych dystrybutorów HIK-a zrobi wielkie
    oczy, a gdzie indziej też nie jest lepiej.
    Pamiętam jakieś wykrywanie wtargnięcia, wykrywanie szwendania,
    wykrywanie podejrzanego zachowania - masz to w swojej?

    .

    > Masz na myśli ichnie SDK? Bo HIK faktycznie coś takiego udostępnia ale
    > nie wnikalem.

    Tak. Swego czasu było dostępne normalnie do ściągnięcia. Ostatnio
    podobno dają, ale jakieś dokumenty trzeba podpisywać.

    --
    Mirek.