    Subject: Re: Inteligentne kamery security, w czym wybierać.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Mirek <m...@n...dev>
    Date: Wed, 24 Jun 2020 21:56:20 +0200

    On 24.06.2020 20:56, Marek wrote:

    > W polskiej wersji interfejsu przetłumaczone to jest na "wykrywanie
    > wtargnięcia" oraz "wykrywanie wejścia w obszar". Być może mówimy o
    > innych wersjach. Które miałeś na myśli jako szwendanie?

    Nie, to chyba nie masz "szwendania" jednak. Ja nawet nie pamiętam czy to
    było Hikvisiona czy innej firmy. To ma też większy sens przy
    wielowątkowym śledzeniu - śledzi jednocześnie klika (naście, dziesiąt)
    osób i wyłapuje osoby o podejrzanym zachowaniu.

    > "Wykrywanie wtargnięcia" oraz "wykrywanie wejścia w obszar" bazuje na
    > określeniu obszaru w którym ma to działać. No i właśnie tutaj nie
    > rozumiem róznicy w działaniu. Bo w pierszywm mamy możliwość określenia
    > (oprócz obszaru) czasu przebywania w obszarze oraz czułość (rozmiar
    > obiektu) a w drugim tylko obszar.

    To chyba o to chodzi, że pierwszy ustawiasz np. przy samochodzie albo
    przy oknie domu i wiadomo, że może tamtędy ktoś przechodzić, ale jak
    zatrzyma się na dłużej, to już jest niedobrze.

    Drugą opcję ustawiasz jak w ogóle ma tam nikogo nie być.

    > Szwendanie mi bardziej pasuje pod inną opcję tj. "wykrywanie
    > przekroczenia linni",

    Przekroczenie linii to już dawno było "w standardzie" i to sobie
    ustawiasz np. w bramie: jak ktoś wchodzi albo wjeżdża to daje znać.
    Tam się zdaje się ustawia też kierunek i przy np. wychodzeniu już nie
    alarmuje.
    Oczywiście te opcje mają większy sens przy kamerach stałych.

    --
    Mirek.