    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Inteligentne kamery security, w czym wybierać.
    Date: Wed, 24 Jun 2020 23:14:55 +0200

    W dniu 24.06.2020 o 17:33, Marek pisze:

    > Ma spełniać wiele funkcji nie tylko ochrony.
    > Nie będę kupował 10 kamer jak jedna czy dwie załatwiają sprawę.
    > Nie bardzo rozumiem co swoją prowokacją chciałeś wyrazić,z własnego
    > doświadczenia (oraz znajomych) wynika że kamera(y) _musi_ być widoczna.
    > Im więcej i bardziej profesjonalne tym lepiej.

    1. napisałeś że nie będziesz kupował 10 kamer. Ja nigdzie tego nie
    napisałem, wiec sugerowanie czegoś takiego jest socjotechniką, tu moim
    zdaniem, mającą na celu zrobienie ze mnie głupka.
    2. bawię sie kamerami nieprofesjonalnie od 20 lat. bardzo łatwo jest
    wypatrzyć kamerę i tak sie ustawić, żeby zasłonić to czego kamerze nie
    chcesz pokazać. czy to twarz, czy to ręce. Ale ludzie mają tendencje do
    patrzenia na klamkę którą złapią, na panel domofonu - jakby tam był
    napisany kod do wejścia. o ile kamera na 3.5 metra "widzi" że ktoś
    idzie, co robi, czy sie kręci, to twarz, tatuaż na ręce,
    charakterystyczną ozdobę już nie. te szczegóły widzi kamera wbudowana np
    w futrynę, domofon, czujnik ruchu. jeszcze lepiej z mikrofonem, bo
    ludzie często gadają do siebie.
    Reasumując. jeśli chcesz posiadać super młotek - zadałeś dobre pytanie,
    ja sie wygłupiam. Jeśli chcesz skutecznie powbijać gwoździe, pomyśl o
    tym co napisałem.

    ToMasz