  • 11. Data: 2023-05-14 19:00:27
    Temat: Re: Internet Warszawa.
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No właśnie nie bardzo ;-).

    -----

  • 12. Data: 2023-05-14 19:48:39
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    ąćęłńóśźż w news:u3r41h$at3$1$bosch@news.chmurka.net
    > No właśnie nie bardzo ;-).

    nie bardzo,poniewaz dlaczego?

  • 13. Data: 2023-05-14 22:22:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 May 2023 19:48:39 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > ąćęłńóśźż w news:u3r41h$at3$1$bosch@news.chmurka.net
    >
    > nie bardzo,poniewaz dlaczego?

    Bardzo długi lease time.

    W jednej z firm na czas remontu sprzęt był wyłączony pewnie coś ok. 3
    tygodni i serwer DHCP trzymał dzierżawę.

    U mnie zdarzało się, że wyjeżdżałem na ponad tydzień i też trzymało.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2023-05-15 01:56:41
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Adam w news:9jznkzy6kwv4.x88sjucgq3yn$.dlg@40tude.net
    > Bardzo długi lease time.
    > W jednej z firm na czas remontu sprzęt był wyłączony pewnie coś ok. 3
    > tygodni i serwer DHCP trzymał dzierżawę.
    > U mnie zdarzało się, że wyjeżdżałem na ponad tydzień i też trzymało.

    wlasnie dlatego napisalem "na x godzin ( *ile?* )". Czyli: oczywiscie przede
    wszystkim trzeba sie odlaczyc na czas dluzszy niz LTime, ale i po tym czasie
    _moze_ przydzielic sie dotychczasowe ip, jesli inni nie zuzyja do konca
    dostepnej puli ip. Czyli licho wie, na jak dlugo trzeba sie odlaczyc....
    wiec co? zmiana mac. Jesli mozliwa.

  • 15. Data: 2023-05-15 08:11:49
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    1634Racine <m...@...cbqebml> napisał(a):
> [...]
    > zuzyja do konca dostepnej puli ip. Czyli licho wie, na jak dlugo trzeba
    > sie odlaczyc.... wiec co? zmiana mac. Jesli mozliwa.

    Można sobie wyobrazić różne eksperymenty, tylko po co? Normalnie router
    będzie cały czas włączony, a krótkie wyłączenia nie powodują zmiany IP.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 16. Data: 2023-05-15 09:30:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Grzegorz Niemirowski w news:u3sid5$bub$1$grzegorz@news.chmurka.net
    > Można sobie wyobrazić różne eksperymenty, tylko po co? Normalnie router
    > będzie cały czas włączony, a krótkie wyłączenia nie powodują zmiany IP.

    Grzegorz.... nikt tutaj nie kona z rozpaczy nad Toba dajac cenne rady :) A
    ja domyslam sie, ze i Ty nie rozpaczasz.
    Po prostu nastapila wymiana banalnych propozycji, ktore niczemu i nikomu
    nie sluza (w tym konretnym przypadku) , podtlumaczonych jakby ktos nie
    wiedzial co-i-jak. Ot i cala sprawa.
    btw:
    jakbys nie wiedzial, jak zmieniac mac, to tutaj jest calkiem udatny art:
    https://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=wifim
    ac

  • 17. Data: 2023-05-15 09:56:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.05.2023 o 09:30, 1634Racine pisze:

    > jakbys nie wiedzial, jak zmieniac mac, to tutaj jest calkiem udatny art:
    > https://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=wifim
    ac

    Gdybyś miał podstawową wiedzę na temat tego providera, to byś wiedział
    że zmiana MAC powoduje brak dostępu w ogóle :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 18. Data: 2023-05-15 10:39:15
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    1634Racine <m...@...cbqebml> napisał(a):
    > Grzegorz.... nikt tutaj nie kona z rozpaczy nad Toba dajac cenne rady :)
    > A ja domyslam sie, ze i Ty nie rozpaczasz.

    Nie wiem o co chodzi z radami i rozpaczą. Pochwaliłem UPC i tyle. Nie
    potrzebuję z nim nic robić.

    > jakbys nie wiedzial, jak zmieniac mac, to tutaj jest calkiem udatny art:
    > https://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=wifim
    ac

    To jakaś dziwna postać ironii? Mój artykuł jest o WiFi, co to ma do routera?
    I tak zmienianie MAC w routerze nie jest mi do niczego potrzebne.
    Szczególnie, że jak zauważył kolega obok, popsułoby mi to dostęp do
    Internetu.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 19. Data: 2023-05-15 11:04:42
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    W dniu 13.05.2023 o 23:18, Czarek pisze:
    > Potrzebuję internet, adres publiczny, bez telewizji, niedrogo, nie musi
    > być szybki. Wrzucajcie propozycje, 20 Mb/s całkiem ok będzie.
    > Orange był monter, w moim bloku tylko DSL (nie mają tu oferty
    > światłowodu) wchodzi w grę i dużo roboty z prowadzeniem kabla z piwnicy.
    > A DSL mało przyszłościowy. Natomiast jest kabel po kablówce już położony.
    > Pomożecie?

    T-mobile LTE.
    Mam stały IP i prędkość pomiędzy 20 - 150Mbit.

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 20. Data: 2023-05-15 16:35:30
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 May 2023 11:04:42 +0200, Adam Górski napisał(a):

    > T-mobile LTE.
    > Mam stały IP i prędkość pomiędzy 20 - 150Mbit.

    Też u siebie mam stały IP T-Mobile. Wcześniej Plus, ale u nich co chwilę
    były problemy z prędkością.

    Karta siedzi w Mikrotiku RBD53G, ale mam słaby sygnał LTE i jedzie mi tylko
    na 20 do 60Mb.
    Zastanawiam się nad zewętrznymi antenami LTE o lepszym zysku.
    Chyba powinny pomóc.

    Ty na czym pracujesz?
    Jaki masz sygnał?

    --