  • Data: 2021-02-25 19:07:21
    Temat: Re: Izera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6037da4c$0$529$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.02.2021 o 18:00, J.F. pisze:

    >No właśnie - zresztą chyba nawet nasz konkretny reaktor gdzieś
    >działa - w skandynawi?

    A to nie wiem ... taki typ, czy ten konkretny reaktor, ktory u nas
    byl, czy mial byc ?
    Swoja droga ... chodzi mi po glowie, ze reaktor/y mialy byc
    dostarczone z Jugoslawii, a google mowi Skoda ...

    >Podkradali a wielka płyta stoi. Żeby być w temacie elektrowni, to w

    Elektrownia atomowa moze miec znacznie wyzsze wymagania ..

    >prypeci zrobiło to na mnie ogromne wrażenie - od dwudziestu lat, bez
    >ogrzewania, bez szyb w oknach, niekonserwowane, woda się leje i wcale
    >nie wygląda jakby się miało złożyć. Co innego niskie szkoły i
    >przedszkola...

    Spojrz na Malbork - dobra, niemiecka cegla :-)

    >Na atowmówki to pewnie po prostu więcej zamawiali, żeby zostało tyle
    >co trzeba;)

    No ... IMO - troche trudno wpisac w projekt, chyba ze w "straty w/g
    normy" :-)

    >No jak nie jak tak?

    Hm, nie znam szczegolow, ale jakbysmy chcieli, to by chyba juz stala
    ..

    >Czasy się zmieniły. Zdaje się, że teraz to gminy chcą u siebie -
    >najgorzej to jak w sąsiedniej postawią - choć ja też bym chciał -
    >blisko bym miał do dobrej roboty, w gminie gdzie to postwią, to będą
    >srać kasą, więc w sumie jak w sąsiedniej to też dobrze - paszportów
    >nie sprawdzają;)

    Ale co - przeprowadzic bys sie chcial, czy zarabiac na mieszkancach?

    Bo wiesz - oni moze beda mieli bezplatny basen, dobra szkole, i lawki
    w parku, ale dla Ciebie to nie ...
    A jak elektrownia dupnie, to w promieniu 15-30 km lepiej nie mieszkac
    :-)

    >Jakieś pół miliarda.

    I na co to poszlo - bo jak rozumiem to projektu jeszcze nie ma,
    wykonawcy nie ma, przetargu nie ma ... ale stanowiska w zarzadzie sa
    :-)

    J.