  • Data: 2021-02-25 18:11:40
    Temat: Re: Izera
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.02.2021 o 18:00, J.F. pisze:

    > Jakosc projektu ... nieokreslona, choc ten typ chyba jeszcze nie wybuchl
    > - musi dobry i odporny na radzieckie warunki.

    No właśnie - zresztą chyba nawet nasz konkretny reaktor gdzieś działa -
    w skandynawi?

    > Jakosc wykonania ... ponoc cement podkadali jak zwykle :-)

    Podkradali a wielka płyta stoi. Żeby być w temacie elektrowni, to w
    prypeci zrobiło to na mnie ogromne wrażenie - od dwudziestu lat, bez
    ogrzewania, bez szyb w oknach, niekonserwowane, woda się leje i wcale
    nie wygląda jakby się miało złożyć. Co innego niskie szkoły i
    przedszkola... Na atowmówki to pewnie po prostu więcej zamawiali, żeby
    zostało tyle co trzeba;)

    > no ale tu sie nie dziwie, biorac pod uwage, ze nawet nie bardzo
    > wiedzielismy - chcemy te elektrownie czy nie.

    No jak nie jak tak?

    > Ludzi trzeba przekonac, zeby nie protestowali, rozne decyzje wydac, w
    > sadach obronic ...

    Czasy się zmieniły. Zdaje się, że teraz to gminy chcą u siebie -
    najgorzej to jak w sąsiedniej postawią - choć ja też bym chciał - blisko
    bym miał do dobrej roboty, w gminie gdzie to postwią, to będą srać kasą,
    więc w sumie jak w sąsiedniej to też dobrze - paszportów nie sprawdzają;)

    > Tylko wydatki byly chyba na razie male, bo ... jakies w ogole byly ?

    Jakieś pół miliarda.

    --
    Shrek