  • Data: 2021-03-03 19:36:43
    Temat: Re: Izera
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1044096097$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F.,
    Wednesday, March 3, 2021, 1:31:50 PM, you wrote:
    >Współczesne, to są elektryki. Z rozkładem mas 50/50, niskim środkiem
    >ciężkości i często z AWD

    Diesle ciagle jeszcze robia, ale ponoc juz niedlugo :-)

    P.S. a to TDI VW to juz naprawili, czy truje po staremu - tzn nowe
    samochody mam na mysli ...

    >Mniej gazu, lepsze opony albo łańcuchy.

    lancuchy niewatpliwie by pomogly, ale komu by sie chcialo zakladac.
    Przez kilkadziesiat lat jezdzenia na narty poltora raza uzylem :-)

    Opony oczywiscie tez by pomogly, ale kazde kiedys trafia na
    przerastajace je warunki.

    Gaz ... no jak to przy ruszaniu - minimalny.
    Ale nie masz automatu, to sie nie da :-)

    >Jakoś nigdy Poldkiem mnie do rowu nie ściągnęło.

    Bo na narty nie jezdziles :-P

    J.