    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jadę i słucham DAB
    Date: Sat, 6 Aug 2022 12:25:58 +0200

    Dnia Sat, 6 Aug 2022 11:34:38 +0200, Myjk napisał(a):

    > Fri, 5 Aug 2022 17:16:49 +0200, Adam

    > Dlatego ja się nie bawiłem w swoim MOPie (2015) w wymianę na lepszy model
    > radia z nowszego MOPa, tylko odrazu kupiłem chinola z Andkiem, 4G, WiFi
    > itp. Dzięki temu mam apkę RadioFM i mogę słuchać sobie dowolnego polskiego
    > radia nawet w USA (gdybym tam jakimś cudem MOPem dotarł). :P Oprócz tego
    > oczywiście YT śmiga i to z tego najczęściej korzystam do tego stopnia że
    > wykupiłem premium bo reklamy mnie męczyły pieruńsko. Jest też netflix,
    > góglemaps, i co tam się rzewnie podoba. Do tego monitor ma 10" a nie te
    > żenujące 7-8".

    Niestety, Mitsubishi poszło w zintegrowany system Rockford Fosgate.
    Oprócz tego, że (w seryjnym Outladerze III ;2014) część rzeczy masz w
    jednostce centralnej, odbiornik DAB jest za schowkiem pod prawym słupkiem
    A, natomiast wzmacniacze są pod fotelem kierowcy, to dodatkowo jednostka
    centralna pokazuje stan naładowania akumulatorów, aktualne parametry
    silnika spalinowego i silników elektrycznych, stan klimatyzacji, statystyki
    i historie ładowania i zużycia prądu.
    Jakby tego było mało, to jeszcze z jednostki centralnej ustawiasz m.in.
    próg włączania świateł mijania, pracę wycieraczek, działanie
    kierunkowskazów i jeszcze sporo innych rzeczy.

    Więc:

    1/
    Bardzo ciężko jest podpiąć inne (uniwersalne)radio - trzeba dużo
    przerabiać, potrzebne są konwertery sygnałów.
    Są niby zestawy dedykowane na Androidzie, ale nawet jeśli się w to pójdzie,
    to ludzie zeznają, że poszczególne funkcje nie działają, albo źle działają

    2/
    Tracimy sporo z ustawień oraz statystyk. Nawet probem jest z autoalarmem
    oraz przadopodobnie nie da się zaprogramować auta (np. godziny ładowania
    lub włączyć klimatyzacji) ze smartfona, będąc w domu.

    Tak więc zestaw innego producenta, nawet dobra chińszczyzna za 2 tys. zł.
    odpada.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam