  • Data: 2021-06-15 12:32:24
    Temat: Re: Jak działa zawór antysyfonowy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jun 2021 12:11:37 +0200, WM wrote:
> [...]
    t/aspen-pumps/manuals/4052-6-mini-maxi-orange-manual
    -REV08-0919.pdf

    > Przy uruchamianiu zalecają by napełnić pompę wodą z płynem odkażającym.

    Ale pompa jaka - wirowa, wyporowa?

    Bo jakos tak troche powatpiewam, aby wirowa, nawet zalana, potrafila
    wyciagnac wode ze zbiorniczka ... 30cm nizej?
    Raczej nie starczy wody w pompie na tyle powietrza.

    No chyba, ze zaworek zwrotny jest przy zbiorniku, i przy pierwszym
    zalaniu zalewa tez rurke.

    > W zbiorniczku jest prawdopodobnie pływak, włączający pompę przy dużym
    > poziomie płynu i wyłączający przy niskim.

    Tak, nawet tam pisza i rysuja.

    J.