eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak przeniesc kontakty z wyzszego Andka na nizszego Andka? › Re: Jak przeniesc kontakty z wyzszego Andka na nizszego Andka?
    Date: Sat, 4 Mar 2023 11:44:56 +0100
    Subject: Re: Jak przeniesc kontakty z wyzszego Andka na nizszego Andka?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    W dniu 4.03.2023 o 10:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > N qrna ciam wymiękam, chce przełozyć kartę sim i numer z najnowszego
    > Andka 13 na paroletni Andek chyba 8 i za chu chu nie daję rady przenieść
    > ani kontaktów, ani bazy sms-ów, ani bazy wykonanych i odebranych połączeń.
    > W starych dobrych czasach gdy się jeszcze podrywało licealistki to można
    > było zrobić zrzut niemal wszystkiego do np. csv i później wczytać
    > przykładowo arkuszem, ale teraz qźwa ciam niewykonalne.
    > Przy próbie użycia konta gmail korzystając z programu Xperia Mobile
    > Transfer (starszy, obsługuje starszą słuchawkę) / Xperia Transfer 2
> [...]
    Jesli chodzi o kontakty, to moglbys sprobowac uzyc jakiegos serwere
    carddav i przekopiowac. Ja uzywam nextclouda i mam andka 9 i dziala bez
    problemu. Na 8 takze dzialalo. Co do smsow, to mozna zzrobic backup. Ja
    uzywam epistolaire. Nie robilem przywracania, wiec nie wiem, czy dziala.
    Ewentualnie, apka do smsow simple sms chyba ma mozliwosc backupu. Nie
    sprawdzalem, wiec ciezko stwierdzic, czy dziala.