eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJak przeniesc kontakty z wyzszego Andka na nizszego Andka? › Re: Jak przeniesc kontakty z wyzszego Andka na nizszego Andka?
    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jak przeniesc kontakty z wyzszego Andka na nizszego Andka?
    Date: Sun, 5 Mar 2023 20:29:14 +0100

    Dziękuję, natchnąłeś mnie do poszukania, i "SMS_Bakup_&_Restore" (SyncTech Pty Ltd)
    okazała się znakomita (i to w bezpłatnej wersji
    nie Pro), ściąga wątki sms i historie połączeń z andka 13 do 7.1.1 (widzę odtworzone
    na "nowym starym" fonie), a nawet dała się
    zainstalować i działa na 4.2.2 (tu wyeksportowałem, ale jeszcze nie zaimportowałem,
    może być mały myk z emotikonami o czym apka
    zainstalowana na starym 4.2.2 lojalnie ostrzegła).
    Do tego SMS-y udało się łatwo wyeksportować i zaimportować bezpośrednim połączeniem
    andków 7.1.1 z 13 kabelkiem microUSB <-> USB C.

    Kontakty udało się załatwić eksportem natywnym do pliku *.vcf, tylko znów
    bezpośrednie połączenie bezprzewodowe telefonów
    BT/WiFi/NFC mi nie chciało zadziałać (może za dużo opcji udostępniania do
    zaptaszkowania, zniechęciłem się), więc zapisywałem plik
    *.vcf z kontaktami na karcie SD i później przenosiłem na drugi fon tradycyjnie przez
    PC.

    Tak czy inaczej zmiana słuchawki i SIM to PITA ;-)

    -----
    > Jesli chodzi o kontakty, to moglbys sprobowac uzyc jakiegos serwere carddav i
    przekopiowac. Ja uzywam nextclouda i mam andka 9 i
    > dziala bez problemu. Na 8 takze dzialalo. Co do smsow, to mozna zzrobic backup. Ja
    uzywam epistolaire. Nie robilem przywracania, wiec nie wiem, czy dziala.
    > Ewentualnie, apka do smsow simple sms chyba ma mozliwosc backupu. Nie sprawdzalem,
    wiec ciezko stwierdzic, czy dziala.