  • Data: 2021-05-06 14:23:23
    Temat: Re: Jak sprawdzic lampę UV ?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do dezynfekcji (UVC).
    Na oko skrętki całe, ale jedna dziwna, bo niby w kolorze grafitowym, lecz w jednym
    miejscu w jasnopopielatym.
    Kupiłem coś używanego co nie działa (z prawem zwrotu), i nie chcę niczego rozkręcać
    poza ewentualną wymianą żarówki (oryginał 85 zł,
    zamiennik 20 zł).
    Osłona palnika zabezpieczona magnesem (jeżeli nie słychać kontaktronu to może być
    realizowane elektronicznie?).
    Tak swoją drogą to jakie napięcie podawane jest na elektrody?

    -----