  • Data: 2021-12-07 18:51:32
    Temat: Re: Jak uniemożliwia się mi studiowanie inżynierii
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 7 December 2021 at 12:02:11 UTC+1, J.F wrote:
> [...]
    otoczenia a nie kontroli skrzynki przy biórku.

    > Armaty, rakiety, automatyka okretowa - piekny przyklad robotyki :-)
    napotkałem przyjemną niespodziankę, bo w odległości mniej niż 2 godz. jazdy Pendolino

    się, że nie ma tam wydziału mechatroniki tylko mechaniczno-jakiś tam.
    > Ze specjalnosc mechatronika jest na wydziale mechaniczno-costam?
    >
    > Pytanie tylko na ile sie skupią na samej mechanice.
    >
    > Np na PWr mechatronika jest na wydziale mechanicznym
    > https://rekrutacja.pwr.edu.pl/wyszukiwarka-kierunkow
    -studiow/mechatronika/

    > a byla tez na wydziale elektroniki mikrosystemów i fotoniki
    > https://wm.pwr.edu.pl/studia/studia-stacjonarne-prog
    ramy/mechatronika---i-stopien

    > i Elektrycznym
    > https://weny.pwr.edu.pl/kandydaci/studia-i-stopnia/e
    lektromechatronika

    > i Mechaniczno-Energetycznym
    > https://cku.pwr.edu.pl/studia-podyplomowe/kierunki-s
    tudiow/mechatronika-przemyslowa

    > A jeszcze masz Robotyke ... na paru wydzialach
    > https://wm.pwr.edu.pl/studia/studia-stacjonarne-prog
    ramy/robotyka-i-automatyzacja-procesow---i-stopien
    > https://wefim.pwr.edu.pl/studenci/studia-1-i-2-stopn
    ia/plany-i-programy-studiow/studia-stacjonarne-i-go-
    stopnia

    > J.
    kieruj się najlepszymi wzorami\

    Taki Melon Mózg studiowal byle co i byle gdzie i zrobil kasę

    2 miesiące byl na studiach doktoranckich

    taki geniusz z niego był/ jest

    Istotne sa jedynie studia medyczne, bo wymagają ciągłości i dyplomu aby uzyskać prawo
    wykonywania zawodu.

    Ale zawsze można zostać lekarzem medycyny naturalnej po tygodniowym kursie u Azjaty

    Na studiach inżynierskich trzeba skakać, zmieniac szkoły, szukać tego co się przyda w
    życie i da kasę, bo nauka sama jest bezwartościowa

    Raz studiowac w Lublinie, potem w Hamburgu i znów w Londynie
    aby nazbierać wiele punktów, jak w grach komputerowych
    nawiązac kontakty, znajomości, aby zostać po roku prezesem dużej spólki i kasowac
    melona rocznie, za nic nierobienie