  • Data: 2021-12-02 02:16:05
    Temat: Re: Jak w PRLu
    Od: a...@m...uni.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> wrote:

    > Powitanko,
    >
    > ... dobrze znane (takim staruszkom jak ja) braki w zaopatrzeniu. U
    > producent?w samochod?w. Podobno. Stoj? wi?c tysiace aut, do kt?rych nie
    > ma elektroniki. No i tak si? zastanawiam, rzeczywi?cie jest taki
    > problem? Czemu nie przeprojektuj? na to, co jest? Atmelki da si? kupi?,
    > STMy, ARMy, PICe, ESP32 te?.

    Przepisanie oprogamowania na inny procek to sporo czasu. Potem
    jeszcze trzeba papierki na dopuszczenie do ruchu. Malo prowdopodobne
    by dalo sie zrobic szybciej niz rok-dwa. Po drugie, braki sa
    bo sa duze zamowienia. Jak producent zacznie kupowac inne
    procki to tych "zamiennikow" zabraknie.

    --
    Waldek Hebisch