  • Data: 2021-12-02 13:10:10
    Temat: Re: Jak w PRLu
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lokdałny też, a nie jest to główna przyczyna.

    Ja słyszałem o 2 przyczynach:
    - pożar (wiosna tego roku) w fabryce wafli półprzewodnikowych w Japonii,
    która dostarczała jakiś spory procent światowej produkcji (nie pamiętam
    może 40%, a może więcej),
    - brak tajfunów na Tajwanie. Typowo w roku podobno są 3..9 a przez chyba
    18 miesięcy nie było żadnego i rzeki wyschły a produkcja półprzewodników
    potrzebuje bardzo dużo wody.

    > o śmiertelności np. eboli.

    Jak była ebola to się dziwiłem, że ludzie jeszcze latają samolotami.
    Teraz też się dziwię, po jaki gwint oni latają i roznoszą to badziewie.
    Jakby przestali to lokalne ogniska by wygasły. Minąłby jakiś czas i
    wszystko wróciło by do normy.
    Wydaje mi się, że już dawno bylibyśmy po pandemii (znaczy wtedy to
    byłaby epidemia tylko).
    P.G.