  • Data: 2021-12-03 13:04:49
    Temat: Re: Jak w PRLu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 2 grudnia 2021 o 13:10:08 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):

    > Jak była ebola to się dziwiłem, że ludzie jeszcze latają samolotami.

    Ja się wtedy nieźle wystraszyłem, byliśmy na delegacji w Chorwacji, przesiadka w
    Wiedniu, wracamy w sobotę rano, a po południu dostałem takiej gorączki, jak dawno nie
    - a tu w tym właśnie sobotnim wydaniu wyborczej czytam o tej eboli...
    Już nie pamiętam, czy poszedłem na weekendową pomoc, czy jakoś udało się z prototypem
    tele-porady - na szczęście okazało się, że to angina.