  • Data: 2020-10-06 00:35:25
    Temat: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-05 23:28, Smok Eustachy pisze:

    > nr telefonu znają? PESEL swój nieobcym im jest?

    Oczywiście, znają. Pod warunkiem, że odbierze człowiek, nie automat.
    Automat pod 510 100 100 zarejestrował zgłoszenie po numerze ich telefonu
    na linii. Tyle dobrego.

    > i nie mogli zgłosić
    >
    > Szczegół niewart uwagi.

    Może tak, może nie. Co innego info o tym, że pod furtką leży drzewo
    przygniatające kabel, a co innego, że linia mi w mieszkaniu nie działa,
    tzn. nie mam Internetu ("Eeee, pewnie im się router zawiesił albo linia
    nie synchronizuje z centralą").

    > 510100100. Da się.

    Da się pod warunkiem, że od razu zgłosi się człowiekowi poważne
    uszkodzenie. Zgłaszających było (ponoć) kilku z tej ulicy, a i tak
    ciuciubabka trwała prawie tydzień, zanim naprawili.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/