  • Data: 2020-10-06 00:40:55
    Temat: Re: Jak zgłosić awarię do Orange
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-05 13:01, viktorius pisze:

    > Nie ma co ganić monterów za to, że powyżej nich jest bajzel.
    > Oni idą do pracy, dostają od dyspozytora listę ustrek do naprawy. Jak
    > coś "hot", to dyspozytor dowala im zadań przez komórkę czy tam tablet.

    Monterów nikt nie ganił. Powiedzieli mu tylko jakie było pierwotne
    zgłoszenie i co było przyczyną niedziałania linii, Internetu i rzecz
    jasna numeru na VoIP.

    > To zawsze jest jakiś podwyk. Orange w latach 90tych "oddała" monterów do
    > firm zewnętrznych. Często informacje, jakie do nich docierają są
    > szczątkowe, albo ich nie ma w ogóle. Ile to ja się elaboratów napisałem
    > ze szczegółami awarii, bo im sądziłem, że im więcej napiszę w
    > zgłoszeniu, to będzie sprawniej zrobione. A potem jak się z takim
    > monterem widziałem, to dostał adres, nr kontaktowy, godziny dostępności.
    > Gdzieś "po drodze" reszta informacja traciła się bezpowrotnie.

    Nie wiem z kim teraz ma Orange umowy podpisane na likwidację awarii
    abonenckich, ale w Podlaskiem - jak i chyba w całej Polsce - dla Orange
    pracowały TP Teltech - <https://www.tpteltech.pl/>, jak i ELMO -
    <http://www.elmo.com.pl/> Na ich samochodach widziałem doczepione
    plakietki Serwis Orange.

    K.