-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jaki tam silnik siedzi?
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <p2ll3d$d97$1$opajak@news.chmurka.net>
<5a4e72b0$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<p2m274$iec$1$opajak@news.chmurka.net>
Date: Thu, 4 Jan 2018 21:52:27 +0100
Message-ID: <czf5fbl0boek$.31pzpxmeym6g.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1515099147 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5162 82.143.187.50:64189
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 789925756
X-Received-Bytes: 2161
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40023
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 4 Jan 2018 21:18:14 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
> W dniu 2018-01-04 o 19:30, J.F. pisze:
>> W zasadzie tak, z tym, ze moze to byc silnik synchroniczny z magnesami,
>> albo asynchroniczny - niektorzy pod haslem BLDC zawezaja typologie.
>
> Dzięki. Jak synchroniczny, to nie problem, podaje mu się co trzeba, może
> z jakimś rozpędzaniem i działa. BLDC wymaga albo czujników, albo innego
> wykrywania położenia.
BLDC to w zasadzie synchroniczny.
>> IMO nie warto - elektronika bedzie najtansza.
> No właśnie droga jest. A trochę nie chce się doktoryzować ze sterowników
> BLDC, ani robić falownika 3F 150V i 1200Hz. Jak bym miał na tym
> zarabiać, to bym nie grymasił, tylko zainwestował, ale ja się chcę
> pobawić, taki kryzys wieku średniego;-)
A moze jakis gotowy falownik 1200Hz potrafi ?
>> No i ... przekladnia wymaga smarowania, a tu opary oleju chyba
>> niepożądane ?
> Oryginalnie w tych pompach chyba też jakoś ten problem rozwiązują.
Zadnych przekladni, silnik po stronie prozni ?
A ze nie moze byc chlodzony powietrzem to drogi ?
> Najlepiej by się było dobrać do takiej pompy, pooglądać, pomierzyć...
Czasem wystarczy serwisowki poczytac :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.18 14:26 Konrad Anikiel
- 05.01.18 16:25 J.F.
- 05.01.18 17:45 4...@g...com
- 05.01.18 18:01 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 Afera II LO w Nowym Sączu wypracowanie
- 2024-05-12 rezystor 3 omy 400W
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=