  • Data: 2005-05-18 12:41:41
    Temat: Re: Jakie są wady nastepujacego rozwiazania
    Od: "miab" <m...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <r...@a...net.pl> wrote:
    > Wed, 18 May 2005 13:48:49 +0200, w
    > <d6faes$fg9$1@korweta.task.gda.pl>, "miab" <m...@f...pl>

    > No, ale DSL 1mbit z Dialogu wychodzi ~122zł/m-c., linia jakieś
    > ~40zł/m-c... i tak taniej, i to nawet nie biorąc pod uwagę przewagi
    > technciznej.

    Rozmiem że to jest pierwsze, a nie ostatnie słowo w atrakcyjnosci
    oferty providerów satelitarnych nowej generacji, bo jest ich jak na
    razie jak na lekarstwo, ale mam wrażenie że ich przybędzie, czego
    pośrednim dowodem jest gorączkowe szukanie nowych klientów
    na internet już nie tylko przez telepsa ale i przez era blue connect.

    miab