  • 31. Data: 2009-04-07 17:38:25
    Temat: Re: Jazda po lini w korku i takie tam...
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Ja tez mlody nie jestem (34:)) ale taka metode dziekczynienia
    > zaobserwowalem we Francji.

    Tyle, ze nieraz ona tam przybiera zgola odmienny przekaz - uniesienie
    nogi oznacza tez opierdol za jakis manewr.

    Sebastian S.

  • 32. Data: 2009-04-07 17:44:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > Czy w PL dziekowanie prawa noga/stopa funkcjonuje i jest
    > zrozumiale dla wspoluczestnikow ruchu?

    W Francji jest doyc czesto stosowane - jednakze odnioslem wrazenie,
    iz czesto w zgola odmiennym znaczeniu.
    W naszym kraju jeszcze sie nie spotkalem z tego rodzaju
    'pozdrowieniami' - ale i moj staz na 2oo nie jest jakos szczegolnie
    duzy.

    Sebastian S.

  • 33. Data: 2009-04-08 07:44:35
    Od: t...@g...com

    Ad.\ p.s.

    On 7 Kwi, 19:44, Seba <s...@g...pl> wrote:

    > W Francji jest doyc czesto stosowane - jednakze odnioslem wrazenie,

    Hej, wszyscy (ci ktorzy bylismy:) spotkalismy sie z tym we francji;
    imo zostawmy to francusom bo w kraju "ja panu moge noge podac"
    moze byc odebrane w zlych emocjach..
    Chociaz jest taka forum-grupa gdzies na polnocy Pl,
    ktora prezentuje taki gest na swoich koszulkach-avatarkach
    czy sie myle?
    W angli za to, mijajac witamy sie skinieniem glowy - co kraj to
    obyczaj.
    Kierunkowskazami to ewentualnie moge podziekowac kierowcom w puszkach
    a lewa reka przez glowe - nie wygodnie..
    Chyba pozostaje normalnie lewa witka - tylko wtedy kiedy jest ona dla
    pozdrawianego widoczna.
    pozdro