  • Data: 2020-09-10 13:53:09
    Temat: Re: Języki programowania w podstawówce
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-09-10 o 13:47 +0200, heby napisał:
    > Mam taki problem z dzieciakiem: nie chce robić prostych rzeczy,
    > najlepiej od razu cała grę. No więc ... to jest problem...

    No to może... QuickBASIC? Ok, stare itd, ale czy jest coś lepszego? Ja
    uważam, że to jest fenomenalne narzędzie dydaktyczne. A jak zasmakuje,
    to zawsze można przejść na "poważniejsze" rzeczy.

    Naukę programowania miałem wyłącznie we własnym zakresie, a zaczynałem
    na ATARI BASIC z kasetą magnetofonową. QuickBASIC to była dla mnie
    rewolucja.

    Mateusz