  • Data: 2022-01-09 23:09:06
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Internet mam głównie z różnych promocji, które dość regularnie się
    > pojawiają. A jak nie ma - to wystarcza 1 GB za 3 pln w RBM na Kartę Sie
    > Ma PL. Chyba taniej (chodzi o koszt jakiegokolwiek pakietu w miesiącu)
    > to nigdzie nie ma.
    virgin 1zł za gb, ale bez akumulacji

    > Tu bajty też się akumulują. A jak potrzebuje więcej,
    > to dokupuję większy pakiet, ale taka sytuacja miała miejsce może raz
    > albo dwa w ciągu ostatnich kilku lat.
    karta orange z allegro, na rok, około 50groszy za giga

    > Rozważałem ten myk z Orange z bajtami na rok, ale tyle mobilnego nie
    > zużywam, więc nie widzę sensu za to płacić.
    >
    > Acha, to nie jest tak, że nie stać by mnie było na te 30 PLN/m-c. To
    > takie hobby raczej niż konieczność.

    nie pisz tak proszę. wszystkich nas stać. ale jeśli z równania wyrzucisz
    złotówki, to wyjdzie że niektórzy z nas wolą napierdzielać nadgodziny
    godzinkę lub dwie w miesiącu, po to aby nie musieć pamiętać o
    doładowaniu które zajmuje 30 sekund.

    ToMasz