  • Data: 2022-01-09 23:19:48
    Temat: Re: Już nie ma bonusów w Play
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 11:03, LordBluzg(R) pisze:
> [...]
    zy-oferta-na-karte-jest-nam-nadal-potrzebna

    > A gdzie tak napisałem, że potwierdzam Twoje argumenty?

    1. ten artykuł jest sponsorowany
    2. pod artykułem jest wykres - to "potwierdza" że nijak się ma treśc
    artykułu z ofertą z jakiej korzystają czytelnicy, a więc jednak ludzie
    zorientowani w temacie.
    3. ja nie mam zdania ilu ludzi ma prepaida ilu abonament. jedynie co
    wiem , ze w jednej i drugiej grupie są miliony osób.

    > Przepłacasz :)
    To jest dobra teza. udowodnij ją proszę.
    przebij wskazane oferty prepaid. przypominam że rozmawiamy o usługach
    telefonicznych, nie bankach, telewizjach, ubezpieczeniach itp. to Ty
    napisałeś o "niewolnikach"

    ToMasz

    ps

    Ty naprawdę nie masz zielonego pojęcia o prepaidach.
    sprawdzałeś oferty o których pisałem? Tam są takie same "pakiety" usług
    za które Ty płacisz po wykorzystaniu. różnica na plus jest taka, ze
    zazwyczaj można samemu coś dodać coś odjąć, a to ma wpływ na obniżenie
    ceny, lub zwiększenie pakietu.