  • Data: 2009-01-13 23:33:20
    Temat: Re: KTM LC4 400... ?
    Od: Marek B <r...@n...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    6
    szmergiel pisze:
    [ciach]
    > Ja w temacie cross na poziomie "0".
    >
    > Bierz tego kata, jesli tylko jest w dobrym stanie, to co ze nie umiesz, sie
    > naumiesz. A to czytanie o tym jak to sponiewiera i jak trudno sie naucyc to
    > mnie juz zaczyna denerwowac Panowie. U mnei kazdy sie uczyl na kacie jezdzic
    > i nikt sie nie zabil. Poprstu na poczatku jedze sie na miare swoich
    > mozliwosci, a nauka na tym motocyklu daje duzo frajdy i wcale nie znecheca,

    A "u mnie" to po latach jazdy na 450 przesiadają się na 250 (4T) bo
    łatwiej opanować i nie zawsze trzeba na kole latać po asfalcie jak to
    niektórzy czynią. 250 daje niesamowite wrażenia z jazdy tylko trzeba
    dorosnąć aby w pełni ją wykorzystać. Zależy wszystko od terenu w jakim
    się będzie kierownik poruszał jak tylko ścieżki to proszę bardzo 400 jak
    ma w głowie to da radę ale jak się zacznie przeprawa lub teren
    wymagający minimum techniki to życzę powodzenia na takiej 400-ce i oby
    właśnie w taki teren kierownik trafił i pochylił czoło.

    --
    pozdrawiam
    Marek