    From: "szmergiel" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM LC4 400... ?
    Date: Wed, 14 Jan 2009 09:24:15 +0100

    Użytkownik "Marek B" <r...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    news:gkj8fg$j0$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    6

    A "u mnie" to po latach jazdy na 450 przesiadają się na 250 (4T) bo
    łatwiej opanować i nie zawsze trzeba na kole latać po asfalcie jak to
    niektórzy czynią. 250 daje niesamowite wrażenia z jazdy tylko trzeba
    dorosnąć aby w pełni ją wykorzystać. Zależy wszystko od terenu w jakim
    się będzie kierownik poruszał jak tylko ścieżki to proszę bardzo 400 jak
    ma w głowie to da radę ale jak się zacznie przeprawa lub teren
    wymagający minimum techniki to życzę powodzenia na takiej 400-ce i oby
    właśnie w taki teren kierownik trafił i pochylił czoło.

    Masz racje, ja tez z biegeim czasu coraz bardziej mysle jak by to bylo na
    lekkim sprzecie i bardziej mnie ciagnie do przepraw i technicznej jazdy. Ale
    tak jak mowisz do tego trzeba dorosnac. U mnie nie ma takich terenow nawet
    zeby wykozystac w pelni lekkie enduro. Ale chodzilo mi wlasnie o to, ze nikt
    kto nie mial stycznosci wczesniej z jazda w terenie nie bedze odrazu robil
    crosscountry czy trailu:) wlasnie jazda po piachu, nauka techniki wchodzenia
    w zakrety pokonywania dolow czy hopek , no wiadomo o czym mowie:) to jest to
    co robi si ena poczatku. A 620 czy 400 dobrze si edo tego nadaje i nikogo
    nie sponiewiera. Na polskiej jezdzie jest dziewczyna ktora lata na 620 a ma
    160cm wzrostu.

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro