eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKaganiec › Re: Kaganiec
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Kaganiec
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f75af62$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <rl4c8d$fnv$1$horizn@news.chmurka.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 1 Oct 2020 17:23:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rl4c8d$fnv$1$horizn@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 36
    Message-ID: <5f75f459$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1601565785 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17360 83.142.196.21:65230
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2702
    X-Received-Body-CRC: 1504566998
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685643
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01.10.2020 o 12:49, K pisze:

    >> --Jednak ,,inteligentne" i ,,wymuszające" ograniczniki prędkości
    >> działające także na obszarze zabudowanym - to coś nowego.
    >>
    >> dla kogo ? w zabudowanym nie moga ciagle ginac ludzie wiec trzeba
    >> napierdalac suwerena az to zrozumie :-)
    >>
    >
    > Zawsze znajdzie sie debil ktory pojedzie w zabudowanym 120kmh albo
    > najebany.

    No i co z tego? Na drogach zawsze giną ludzie, co nie znaczy ze można
    zapiedalać. Zresztą w miastach ograniczenia są też z powodu hałasu,
    przepusowości (tak zapierdalactwo nie sprzyja przepustowości) czy w
    końcu wygody mieszkańców (tak żeby dało sie z przejścia skorzystać). W
    końcu należy pamiętać, że ograniczenie niekoniecznie musi wynika z
    maksymalnej prędkości z jaką się z zakrętu nie wylatuje, a na przykład z
    braku widoczności co za zakrętem. Ogólnie mówiąc wiele ograniczyń ma
    sens, gdzieś 1/3 nie - częściowo dla tego, że są zbyt niskie, częściowo
    dla tego, że moim zdaniem jak kierownik widzi jaki zakręt to niech
    jedzie jak umie - bez sensu stawianie 30 na ślimaku jak go całego widać
    - najwyżej jak ktoś uważa że znak to minimalna to barierkę pocałuje.

    > Pamietajmy, ze srednia wieku aut jest taka, a nie inna i zanim
    > debil dostanie we wladanie auto z takim ogranicznikiem moze minac ze 30
    > lat. Wczeszniej Vateusz zbuduje siec drog ekspresowych i tam sie
    > przeniesie duza czesc ruchu, wliczajac rajdowcow.

    Zeby zapierdalać, to trzeba nie mieć przed sobą takich co jadą zgodnie z
    ograniczeniem. Już 20% takich z kagancem skutecznie utemperuje
    zapierdalanie po zabudowanym na krajówkach i w miastach przez sporą
    część doby.

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: