    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Date: Wed, 07 Apr 2021 00:56:21 GMT

    On 2021-04-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    wy/kamery,2,22832

    > Tak na koniec... może jakieś uwagi do tego mojego wyboru?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-monitoringu-ip-2
    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162
    09327

    Wygląda ok, tylko jak na ten zasilacz patrzę... nie otwiera mi się
    specyfikacja na stronie producenta, ale jesli to jest takie quasi POE
    12V to mam watpliwosci, czy ten zasilacz ze zdjęcia uciągnie 8 kamer i
    rejestrator.

    Kolejna sprawa, ten rejestrator ma wbudowany switch poe, więc każdą
    kamerę podłączasz osobnym kablem do rejestratora. To może być
    upierdliwe. Ale też jeśli to jest normalny switch to zawsze możesz kupić
    inny switch poe czy nawet zwykły + "injector" i nie ciągnąć równolegle
    stada kabli.

    --
    Marcin