    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Date: Wed, 07 Apr 2021 12:37:08 GMT

    On 2021-04-07, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Jako, że mam słabe pojęcie o sieciach, a coś musiałem kupić, to się
    > zastanawiałem czy lepiej rejestrator z osobnymi wejściami czy jednym.
    > I chyb błednie sądziłem, że rejestrator z jednym wejściem podpinam pod
    > moją sieć domową a kamery do switch'y.
    > Myślałem, że ruch z kamer pójdzie moją siecią.

    Dobrze sadziłeś. Tak to zwykle wygląda. Tzn. ja mam u siebie osobną sieć
    na cctv, ale to wynika z bezpieczeństwa a nie technicznych uwarunkowań.

    Zresztą zobacz na tył tego swojego rejestratora, obok portów do kamer,
    masz też czarne gniazdko, które wygląda na sieciowe (RJ45). To pewnie
    uplink do sieci lokalnej lub WAN, więc nadal możesz to integrować z
    siecią domową. Różnica najpewnie tak jak pisałem w tym, że ten
    rejestrator ma zintegrowany switch poe, żeby elegancko (ehem)
    rozprowadzać kable z zasilaniem i nie bawić się w osobne zasilanie kamer
    lub jakies ekstra switche.

    --
    Marcin