  • Data: 2021-04-08 18:04:00
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup
    On 03.04.2021 17:12, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    mpx-onvif-poe-3840x2160p-10475476104

    -thd0401-h5-tvi-cvi-ahd-10228382113

    >Wybrałeś kamerę 8Mpx, a ten rejestrator maksymalnie ma możliwość
    >nagrywania 4Mpx.

    Ma to jakies znaczenie?
    Przy technice IP powinien zapisywac strumien danych, co mu za roznica
    co jest w srodku ?

    >Dodatkowo ma jedno wejście dla skrętki, a napisałeś że kamery chcesz
    >dwie (jeżeli zamierzaj je bezpośrednio podpiąć do rejestratora).

    Nie wystarczy dodac switcha?

    Tylko tak mnie martwi "Wejście IP wideo 1-ch"
    ... mam nadzieje, ze potrafia zapisywac z 2 czy wiecej kamer IP ?

    J.