  • Data: 2022-06-22 13:07:31
    Temat: Re: Kamera na działkę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2022 10:04:01 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Tu jest więcej, jeśli chodzi o pomysł:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3755521.html
    >
    > Generalnie chciałbym samemu wytworzyć takie akumulatory.

    Moze byc trudno. Fabryke masz?

    Za to ... "latwo regenerowac" ... to kup stare od kopalni :-)

    > Wielkość nie ma
    > znaczenia, bo działka ma miejsca sporo. Problemem jest tylko to, od
    > czego zacząć i jak się do tego zabrać. Wydaje się to realne.

    Tylko ze moje doswiadczenie z "paluszkami NiCd" mowi, ze one raczej
    trwaja kilka lat, maja stosunkowo duze samorozladowanie - w lecie na
    zime pradu nie zgromadzisz, a w dodatku łatwo łapią zwarcia.

    Fakt, ze moje paluszki byly slabo uzywane. Malo cykli.
    Ale w telefonie tez mialem, i tez sie zuzywały.

    Li-S to jest podobno przyszlosc
    https://www.youtube.com/watch?v=mqH5yB9RB_Y
    https://www.youtube.com/watch?v=H-AjRrGglCE

    A jeszcze ... ogniwa paliwowe na alkohol?
    Tylko jak alkohol robic z pradu?

    A moze na cynk?

    J.