  • Data: 2022-06-25 14:57:33
    Temat: Re: Kamera na działkę
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2022 o 13:19, Rutkowski, Jacek pisze:

    > Sorry może nie do końca w temacie ale możesz pochwalić się jaki metraż
    > domu i ilu domowników?

    100m2 3 domowników.

    > U mnie 2 dorosłych i 2 dzieci i rachunki za prąd ponad 2x więcej
    > ale pralka + suszarka codziennie praktycznie włączana...

    Pralka chodzi max 2x w tygodniu. Bez sensu odpalać ją codziennie.
    Zmywarka okazjonalnie bo ciepłą wodę mam na wieczór z pieca/3 małe
    beleczki drewna latem, zimą wiadomo. Suszenie na zewnątrz, zimą w
    suszarni lub suszarce rozkładanej. Lubię ruch.

    Mam też drugi dom 120m2 ale tam prąd to 500-600zł/2mies. 4 ludzi, 4
    kompy stacjonarne, bojler elektr i brak pomyślunku w oszczędzaniu
    energii. Tutaj nie ja płacę za prąd :D Węgiel podobnie, 3T/rok.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>