  • Data: 2021-03-29 20:20:17
    Temat: Re: Kanał Sueski
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A jak przyjdzie pol metrowa fala ?

    To będzie półmetrowa fala. Jeśli jeszcze większa, to potrafi nachlapać
    na pokład. Ale fala jak to fala, uśrednia się -- i na zanurzenie nie
    wpływa. A to (jako pochodna ładowności) jest mocno wyżyłowane. Nie
    można przekraczać. Przeładowanie statku o 2% nie jest dobrym pomysłem.

    Jarek

    --
    Śmiało, zmieścisz się.