-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!weretis.net!feeder8.news.
weretis.net!border2.nntp.ams1.giganews.com!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.
giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.ne
ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Kanał Sueski
References: <60609338$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<6060991e$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<6060a3ac$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<6060bd32$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<6060c70a$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<6060d084$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
<6060d797$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<60619cac$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<6061cbad$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<6061d4ef$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<6061ee93$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<60620b53$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<60621216$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: : : :
Date: Mon, 29 Mar 2021 20:20:17 +0200
User-Agent: slrn/pre1.0.4-5 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
Lines: 20
NNTP-Posting-Host: 84.201.212.11
X-Trace: 1617042017 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 541 84.201.212.11:14586
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:45571
[ ukryj nagłówki ]Pan J.F. napisał:
>>>> A na końcu Zatoki Botnickiej woda prawie słodka. Statek idzie
>>>> więc głębiej w wodę, zanurza się ponad miarę.
>>> Owszem, Baltyk malo slony, takze u nas, ale ... to nie sa wielkie
>>> roznice ..
>> Ponad 2% gęstości. Czyli podobnie w zanurzeniu. Jeśli nominalnie
>> jest 15 metrów, to tu dochodzi jeszce 30 cm. Nie tak mało.
>
> A jak przyjdzie pol metrowa fala ?
To będzie półmetrowa fala. Jeśli jeszcze większa, to potrafi nachlapać
na pokład. Ale fala jak to fala, uśrednia się -- i na zanurzenie nie
wpływa. A to (jako pochodna ładowności) jest mocno wyżyłowane. Nie
można przekraczać. Przeładowanie statku o 2% nie jest dobrym pomysłem.
Jarek
--
Śmiało, zmieścisz się.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.03.21 20:36 Robert Tomasik
- 29.03.21 20:37 Robert Tomasik
- 29.03.21 20:47 Jarosław Sokołowski
- 29.03.21 22:44 Robert Tomasik
- 29.03.21 22:58 Jarosław Sokołowski
- 30.03.21 00:11 Robert Tomasik
- 30.03.21 00:25 Jarosław Sokołowski
- 30.03.21 00:34 Robert Tomasik
- 30.03.21 07:35 Marek
- 30.03.21 09:39 WM
- 02.04.21 00:57 Marek
- 02.04.21 09:58 WM
- 02.04.21 13:01 J.F.
- 02.04.21 21:02 WM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Co roku przez turbiny wiatrowe ginie nawet półmiliona ptaków
- Re: Ząbki się spaliły jak wiejskie, drewniane stodoły sprzed 50 lat
- Kup szybko nową ładowarkę do smartfona
- Trybik
- Re: W USA już miliony mieszkają w swoich samochodach
- Nowa tarcza do telefonu
- Spotkania z Ariane De Rotschild, szefową Iluminatów, Księżniczką Hiszpanii Leonor
- Upadłość i zwolnienia [w Diorze, która była pol prod. głośników - przyp. JMJ]
- Re: Recykling akumulatorów
- Martwy satelita nadał sygnał po dziesięcioleciach
- Re: Elon właśnie gada, że za rok będzie 1.000.000 autonomicznych samochodów w Ameryce
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
- Re: Auto miało pozostać na wstecznym biegu zwłączonym silnikiem. Kiedy kobieta ponownie wsiadła do pojazdu, mogło dojść do tragicznej pomyłki - zamiast wcisnąć hamulec, niefortunnie nacisnęła pedał gazu.
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=