  • Data: 2020-09-28 15:23:34
    Temat: Re: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: universis <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 września 2020 20:04:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    [..]

    > może odkurzacz na full power :)
    > albo dwustronna taśma klejąca na żytelce

    OK - okazało się że telefon nie jest klejony - w pierwszej z odpowiedzi pokazany
    jest telefon którego płyta wierzchnia szklana jest równa gabarytami z "wanienką"
    telefonu, a w moim telefonie płyta szklana jest mniejsza od "wanienki" i jest
    wpuszczona do niej. Wykorzystałem pomysł z kostką do gitary, ale zamiast niej -
    wziąłem nóż plastikowy (jednorazówki) któremu "zjechałem" ząbki i ten fragment po
    nich zaostrzyłem jako że szczeliny prawie nie ma i trzeba ją sobie "wywalczyć" żeby
    nóż wszedł. Udało się - kartę wyjąłem i już byłem w ogródku i witałem się z gąską aż
    tu nagle z wyjmowanej płyty głównej telefonu wyleciała taka gumka jak na fotce
    poniżej.

    widok gumki (od kreski do kreski - 1cm) : http://universis.cba.pl/gumka.jpg

    widok otwartego telefonu: http://universis.cba.pl/dimount.jpg

    Nie wiem gdzie ją umocować - na fotce otwartego telefonu jej nie ma bo na ten moment
    gumka jeszcze nie wyleciała. Ze składaniem mi się nie spieszy bo używam awaryjnego
    telefonu. Może mi ktoś pomoże.