  • Data: 2020-09-30 01:03:22
    Temat: Re: Karta SIM została w telefonie - Sharp R1S
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-28 o 15:23, universis pisze:
    > W dniu czwartek, 17 września 2020 20:04:57 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > [..]

    > OK - okazało się że telefon nie jest klejony - w pierwszej z odpowiedzi pokazany
    jest telefon którego płyta wierzchnia szklana jest równa gabarytami z "wanienką"
    telefonu, a w moim telefonie płyta szklana jest mniejsza od "wanienki" i jest
    wpuszczona do niej. Wykorzystałem pomysł z kostką do gitary, ale zamiast niej -
    wziąłem nóż plastikowy (jednorazówki) któremu "zjechałem" ząbki i ten fragment po
    nich zaostrzyłem jako że szczeliny prawie nie ma i trzeba ją sobie "wywalczyć" żeby
    nóż wszedł. Udało się - kartę wyjąłem i już byłem w ogródku i witałem się z gąską aż
    tu nagle z wyjmowanej płyty głównej telefonu wyleciała taka gumka jak na fotce
    poniżej.

    > widok gumki (od kreski do kreski - 1cm) : http://universis.cba.pl/gumka.jpg
    >
    > widok otwartego telefonu: http://universis.cba.pl/dimount.jpg
    >
    > Nie wiem gdzie ją umocować - na fotce otwartego telefonu jej nie ma bo na ten
    moment gumka jeszcze nie wyleciała. Ze składaniem mi się nie spieszy bo używam
    awaryjnego telefonu. Może mi ktoś pomoże.

    Albo dasz większą rozdzielczość fotki telefonu albo ta gumka nie
    pochodzi z tego sprzętu. Nie wiem czy ona (gumka) jest "fabrycznie"
    zakrzywiona czy to zrobiłeś specjalnie. Możesz ją jeszcze wyprostować i
    zafocić, chociaż sądzę nadal, że nie pochodzi z tego sprzętu (brak
    logiki zastosowania).

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>