  • Data: 2009-09-21 07:30:58
    Temat: Re: Karty chip-owe Dell
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Sterowniki sterownikami. Moj komputer widzi czytnik tylko co dalej jak nie
    > ma zadnegooprogramowania co by z nim wspolpracowalo.

    jak "nie masz" softu, znaczy że nie masz takiej potrzeby...

    najbardziej masowo w PL pracuje program Płatnik
    który obsługuje certyfikaty i protokoły bezpieczeństwa zaszyte w kartach
    (u mnie korzysta sie z certyfikatów CER)

    karta chipowa to nie dyskietka, na którą coś sobie zapisujesz i odczytujesz
    (choć technologicznie, tak też można by)

    ja bym to raczej przyrównał do biblioteki dll
    gdzie wywołujesz "funkcje" na zadanych parametrach, otrzymujesz jakieś
    wyniki, etc.

    sterownik czytnika zapewnia tylko dostęp do tych funkcji

    więc co byś ciekawego chciał zrobić z "plikiem dll" ?