  • Data: 2024-04-05 02:23:35
    Temat: Re: KiCad konkurs.
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    >> wrzuciłem na dwa discordy
    >
    > Nigdy nie spotkałem tego pojęcia.

    Taki komunikator, czy raczej platforma do komunikacji. Mam wrażenie, że
    tworzony głównie dla dzieciaków (masa bajerów niepotrzebnych nikomu
    powyżej 30 lat lub 90 IQ, jakieś animowane gify, reakcje, boty, itd.), ale
    są na nim też ciekawe tematyczne "serwery" (pojęcie bardzo mylące, nie ma
    nic wspólnego z serwerem -- słowo "glidie" byłoby lepszym określeniem). Te
    "serwery" skupiają ludzi zainteresowanych jakimś tematem.

    https://discord.com/

    Subiektywna obserwacja: na większości discordów (tych "serwerów") ludzie
    są tak szaleni i odklejeni, że nie ma po co z nimi gadać (przeglądam tam
    tylko memy), ale są wyjątki (wg mnie to kwestia tego, kto tymi serwerami
    zarządza -- im głupszy właściciel, tym głupsi członkowie, i odwrotnie), i
    na dwa z tych wyjątków wrzuciłem linka.

    --
    Do okulisty przychodzi pacjent:
    - Proszę przeczytać litery z tablicy - mówi lekarz.