  • Data: 2021-01-12 08:45:53
    Temat: Re: Kilka pytań o STM32F407VGT6
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.12.2020 21:30, Grzegorz Niemirowski wrote:

    > Uh, nie wiem czemu zasugerowałem się, że jest z prawej. Co do przelotek,
    > to jeśli nie dało się inaczej, to będą musiały już tak zostać.

    Hmm... Udało mi się złożyć i uruchomić układ wykorzystujący DP83848 na
    magistrali RMII. Na pierwszy ogień poszedł nieco starszy design tej
    płytki, wykorzystujący PIC32MX795F512L (w pisaniu kodu dla PIC-ów mam
    nieco większe doświadczenie niż STM32). Interfejs Ethernet znajduje się
    tam nieco dalej od MCU niż na płytce STM32, której obrazek wrzuciłem
    parę wiadomości wcześniej.

    Efekty:
    - Kontrolerowi Ethernet udaje się wynegocjować zestawienie połączenia
    100 Mbps.
    - Układ działa. Klient DHCP pobiera adres, mogę spokojnie korzystać z
    prostego serwerka HTTP, odpalonego na urządzeniu.
    - Test pingiem pokazuje, że na około 3500 wysłanych pakietów ICMP, jeden
    z jakiegoś powodu pozostał bez odpowiedzi.

    Czy takie wyniki są akceptowalne?