eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKłamiemy, że tego nie da się naprawić... › Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
  • Data: 2021-06-09 09:37:54
    Temat: Re: Kłamiemy, że tego nie da się naprawić...
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 8 Jun 2021 10:36:44 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie. To właśnie ta różnica. W tym przypadku ilość rzeczy do naprawy
    > znacząco przerasta moc przerobową. Szczególnie w zakresie problemów
    > wymagających nieprzeciętnych zdolności. Możesz sobie zerknąć na
    > samego
    > Louisa. Mimo że podzielił się swoją wiedzą z całym światem, ma
    > zawalone
    > półki po sufit sprzętem do naprawy. I nie głoduje. Fakty kłuja w
    > oczy
    > bidoków z elektrody, chowających swoje drogocenne, zapewniające im
    > chleb, schematy pralek Polar, aż boli patrzeć.

    Jakie masz doświadczenia biznesowe? Ile biznesów prowadzisz lub
    prowadziłeś? Nie pytam ze złośliwości ale chcę wiedzieć jakimi
    doświadczeniami biznesowymi podpierasz swoje argumenty i z czego one
    wynikają.
    Zawalony sprzęt świadczyć może o wielu czynnikach i nie koniecznie o
    tym, że robi na tym biznes (np. zła organizacja pracy, problemy z
    terminami).
    Cenne (ukryte) know-how może nie być ilościowo dominujące w biznesie
    ale za to generujące największy obrót, stąd argument o zawalonym
    sprzęcie pierdułek do naprawy świadczy o niczym. Dzielenie się wiedzą
    w tym obszarze może wpłynąć znacząco na obrót.

    Tak na marginesie w temacie do samego Luisa to czasami się
    zagolopowuje, np. tutaj:

    https://youtu.be/iiCBYAP_Sgg

    Taki specjalista i nie wie, że fan nie musi być "w miejscu elementu
    do chłodzenia" ale wystarczy wymuszony przepływ powietrza przez
    odpowiednie kanały, jakie tworzy prawidłowo zamknięta i szczelna
    obudowa? IMHO troszkę się skompromitował w tym filmie...


    > Najzwyczajniej, branża napraw sprzętu specialistycznego różni się
    > od
    > branży sprzedwania buraków na targu. Dodatkowa budka w tym drugim
    > wypadku odbiera komuś chleb, być może literalnie. W przypadku
    > napraw
    > laptopów Apple spowodowała że mniej złomu wylądowało na wysypisku,
    > choć
    > ciągle ląduje za dużo.


    Prowadzącemu biznes serwisowy nie obchodzi co i gdzie ląduje na
    śmietniku. Nie rozmawiamy o ochronie środowiska tylko szczególnym
    przypadku ochrony wartości niematerialnych prawnych.


    > Jak być latał w kosmos na rakietach własej roboty, to wiedza jest
    > cenna.
    > Jak pracujesz w branzy naprawiania zabawkowych laptopów to
    > dzielenie się
    > jest cenne - dzięki nie mu dowiadujesz się jak coś naprawiać za to
    > że
    > dzielisz się swoją wiedzą i nie tracisz czasu na odkrywanie
    > kwadratowego
    > koła.

    Ale klientów mniej. Zamiast dyskutować zweryfikujmy fakty: idź do
    pierwszego lepszego socjalistycznego serwisu i podpowiedz im zeby
    podzielili się swoją wiedzą, zobaczymy jak zareagują.


    > Też uważam, że bibliteki to czysty socjalizm dla idiotów. A te
    > naukowce?
    > Robią coś przez 20 lat, badają, a potem dzielą się z innymi. Skrany
    > debilizm, tu popieram w całej rozciągłości kolegę, dość tego

    Nie rozpędzaj się tak z tym rozdawnictwem. Jeśli robią coś co ma
    przewidywalną komercyjną przyszłość (a na zachodzie w większości
    robią w tym celu) to zabezpieczają się patentami.

    > Jak bym słuchał jakiegoś ciężkiego przypadku konfederaty. Ale oni
    > mają
    > popracie tylko wśród nastolatków, więc to musi być jakać pomyłka.


    Owszem, pomyłka.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: