  • Data: 2009-02-25 19:49:07
    Temat: Re: Klawiatura a'la IBM
    Od: "Gil" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Politowski <s...@n...istnieje> napisał(a):

    > Ale generalnie jest to, wbrew pozorom, bardzo tradycyjna klawiatura, z
    > wszelkimi tego wadami i zaletami.

    Tu nie sposób się spierać. To są upodobania indywidualne. Na pewno Dell super
    wygląda na biurku. Ja preferuje duże i ciężkie klawiatury od IBM i NEC
    desktopowych. Niskie klawisze i krótki skok ale z wyraźnym oparciem. Bardzo
    łatwo dostać za nie wielkie pieniądze a są wyśmienite. Daleko lepsze niż to co
    leży na półkach za 60-100 zł i lepsze od nowych Logitechów.
    Najbardzej mnie ktoś rozśmieszył w tym wątku jak polecał Logitech Ultra X Flat
    bo jest świetna i już 2 takie zjechał.
    Moja IBM robiła w biurze 5 lat. Potem u mnie 3 lata ostro grana a klawisze
    W,Q,E,A,S,D nawet się nie wytarły.
    No to na razie