  • Data: 2014-11-01 14:43:35
    Temat: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: "Zocha" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ????????????? to powyższe to największa zagadka :)
    Żadna zagadka. Poprzednio miałam TV kablową z UPC,
    może trudno w to uwierzyć, ale ciągle jeszcze analogową..
    Obecnie, jak niżej, z tym, że telewizor cyfrowy dopiero w planach.
    Używam łącza SCART.

    Modem: LiveBox 2.0
    Dekoder: Sagemcom UHD 88
    Wszystko Orange, telefon stacjonarny poza LiveBoxem (nieinternetowy).

    Zmieniłam hasło admin na moje, średniej długości.
    Protokół IPv4
    Klucz zabezpieczeń: 26 znaków, zmieniony w stosunku do tego z
    nalepki na LiveBoxie.
    Szyfrowanie: WPA2-PSK/AES
    Poza tym nic w oprogramowaniu pod 192.168.1.1 nie zmieniałam.

    Niestety, pomimo włączenia Wi-Fi, zniekształcenia się zdarzają, chociaż
    wydaje mi się, że rzadziej. Z drugiej strony zauważyłam, że nasilają się
    one wieczorem. Czyżby liczba użytkowników Internetu/TV miała tutaj wpływ?

    Dzięki i pozdrawiam
    Zocha