  • Data: 2012-10-23 08:28:48
    Temat: Re: Kocioł indukcyjny CO
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nowa_budowa.." <n...@m...mnie.tu> napisał w wiadomości
    news:5085cdf2$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    > pompa ciepła od tego jest droższa o jakieś 30-40 tysięcy w mojej okolicy i
    > to już robi różnicę - jak różnica w cenie będzie np. 2000 za rok to zwrot
    > różnicy będzie po 15-20 latach.. i to mnie zniechęca trochę..

    Ja mam ekogroszek, po sezonie czyszczę retortę, nic nie demontowałem, nic
    się nie psuje.
    Na 200m idzie mi przez rok 3T węgla po 750 (ciepła woda też łącznie z
    latem). W domu utrzymuje w zimę 20 st.
    Nie mam reku, pomp, innych cudów. Jak bym nie liczył to mi się nie
    kalkulowało albo kalkulowało na dziesięciolecia.
    Być może teraz wstawił bym rekuperator.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz