  • Data: 2012-10-23 09:09:39
    Temat: Re: Kocioł indukcyjny CO
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 03:20:45 +0200, Padre napisał(a):
    > Ano czyli cię stać :) te piece indukcyjne rzeczywiście wyglądają dobrze
    > i na pewno ich trwałość będzie nieporównywalna z takimi wyposażonymi w
    > grzałki oporowe.

    Ale jakby co, to grzalki sie szybko i tanio wymienia.

    A moze podlogowe zainstalowac ?

    > Tylko mam obiekcje czy za kilka - kilkanaście lat
    > proporcje cen nośników energii będą takie same jak teraz. Pompa cieplna
    > ma doskonałą sprawność i to gwarantuje zwrot inwestycji,

    No, zebys sie nie zdziwil. taki tam kolega kolegi kolegi ma, to czasem
    slysze - jak zima byla ciezka, to trzeba sie bylo dogrzewac pradem i
    rachunek byl wysoki, jak zima byla lekka, to rata kredytu byla wysoka ... w
    porownaniu do kosztow sasiadow.

    J.