eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH › Re: Kolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH
  • Data: 2024-03-05 22:05:48
    Temat: Re: Kolejna zagadka: stary SBC, Ethernet, rozmiar MTU i niedziałające SSH
    Od: Atlantis <m...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5.03.2024 21:56, Atlantis wrote:

    > Zastanawiam się obecne błędy w teście z pingami nie mają jakiejś innej
    > przycyzny. Widzę chociażby, że dość często pojawia się błąd przy
    > rozmiarze 1453.

    Ok. Okazuje się, że to także nie jest już problemem. Nie zauważyłem, że
    nie podmieniłem adresu IP w skrypcie do testu z pingami i testowałem
    pingując serwer w publicznym internecie. Niektóre pakiety najwyraźniej
    ginąły na routerach po drodze, bo po zmianie na IP wewnątrz mojego LAN-u
    test przechodzi w 100%, za każdym razem.
    Trochę zastanawia mnie dlaczego płytka nie chce się synchronizować w
    trybie 100 Mbps z tanim switchem Fast Ethernet, ale już z gigabitowym
    nie ma problemu. No cóż... Mogę z tym żyć. :)